helgen

har inte bloggat på några dagar, jag vet. 
igår var jag iaf väldigt nere av personliga skäl och hade ingen lust att blogga. i förrgår sov belma över så då hade jag inte precis heller tid att blogga :S 
 
som ni såg så gjorde jag ett videoinlägg ! är inte alls nöjd över det haha men skitsamma. 
helgen var iaf mys! i lördags stack jag och belma till emporia vilket var rätt dumt då jag inte hade några pengar haha. sen så kom hon hit och vi skulle egentligen se bio med biobiljetterna vi har men de hade gått ut så vi sket i det hehe.... men vi hyrde film istället så det var bara mysigt!
på söndagen gick jag på högmässa medans belma åkte hem. sen åkte jag hem och utförde lite jobb som att åka till tippen och slänga saker med mamma panta burkar och lite sånt. 
efter dte så hade jag pengar till det läppstift som jag ville ha så jag och belma täffades igen och åkte in mot malmö haha. men jag köpte det inte. pallade inte lägga pengar på det. sen så åkte vi in till emporia igen för belmis skulle byta hennes byxor till en större storlek inne på hollister. 
yes. that was that.
 
 
tagga snöstorm imorgon !!! fyfan säger jag bara. thank god att mamma är hemma och kan skjutsa mig (a)
 
nu ska jag lägga mig med en ansiktsmask och bara slappna av. 
 
puss :*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback