Sardinien

tänkte skriva ett inlägg mest för jag känner för det haha!
det är sommarlov och jag njuter något otroligt :)
jag har varit i torekov hos Louise, på Sardinien med Agnes, hennes familj och min familj och nu på måndag ska jag på konfaläger i Åhus! 
Sardinien var sjuuuuukt härligt! Finaste landskapet jag någonsin sett tror jag *-*
Vi bodde på ett hotell som hette "Miramare" och låg nästan precis vid vattnet! Alla andra balkonger hade havsutsikt förutom våra, för vi hade ett stort träd ivägen haha :S Men det var ändå riktigt härligt! 25-30 grader varje dag och den enda dagen det var blåsigt var måndagen, alltså andra dagen. 
På onsdagen åkte vi med båt ut vid kusten, och det var nog en av de härligaste upplevelserna jag någonsin upplevt om man kan säga så haha, bilder där nere :)
Sen åkte jag och agnes på en ridtur, vilket också var riktigt fett!
Nästsista dagen åkte vi till Olbia, dit flyger går och åker ifrån, och bodde där en natt. På kvällen gick vi på en stooor marknad så det blev lite inköp! Däremot handlade jag mest i Cala Gonone (byn vi bodde i nästan hela veckan) men eftersom jag ska på läger på måndag har jag redan packat ner alla kläderna jag köpte, så det kanske blir bättre om ni får se allt när jag kommer tillbaka! 
-vill bara påpeka att jag inte redigerat någon bild, utan vattnet var så turkost som ni ser på bilderna- 
 
heeelt amazing !
 
 
Sååå, på måndag åker jag till Åhus i en månad, vilket betyder att jag kommer lämna det sociala livet så länge... åhhh hur ska jag klara mig?! hahahah!
 
Aja, nu ska jag äta popcorn och packa vidare!
puss o kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback