Den här platsen är nån annans, och jag måste hitta ut

Halloj! Sitter och lyssnar på Summer Paradise på min nya högtalare som man kan koppla in till ipaden/iphonen vilket jag har just nu. Riktigt härlig låt! Det är ganska drygt att vara här... För det första så har de inget Wifi så man måste surfa på 3G nätet och ibland kan det vara riiktigt långsamt. För det andra har man knappt något att göra. Det sitter fyra vuxna och pratar om mammas släktforskning. Och den historien har jag hört för många gånger så sånt pallar jag inte lyssna på. Det enda man kan göra är typ att sitta framför datorn/ipaden/mobilen och efter ett tag så kan det bli ganska drygt. Så om ni pallar, smsa mig ! Sånt älskar jag! Men det är ju kul på dagarna! Då är vi ute på kopparskallen och där är det faktiskt skitkul! Där är lite fler folk och även en tjej som heter mikaela, som jag brukar hänga med där. Hon fyller faktiskt femton imorgon (y) vi har köpt present! :D Annars så var mormor och jag lite ute på stan och jag utforskade alla affärer, som jag brukar. Sen åt vi nora glass och det var supergott! Men nu tänkte jag gå ner och se om mamma är klar med sin forskning om "Gunhild"..... Ha det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback