Hämtat Ceasar

Hej. OBS! (Säger redan nu att om du inte är kaninmänniska kommer det här inte vara intressant för dig.)
Just nu har lillponken bosatt sig i badrummet. Han blir lite rädd när man tänder lampan. Men annars verkar det vara bra.
Veterinären sa att han fortfarande är torr i magen, men att det är lite bättre. Men jag måste ju behandla honom själv nu. 
Vi fick fyra mediciner mot olika grejer+critical care som jag ska ge 4-6 ggr dagligen. Medicinerna ska jag ge olika mängd varje dag. Typ en ska jag ge 3 ggr, en 2 ggr och en 1 gång per dag. 
Han har ätit lite pellets vilket jag är väldigt nöjd med. I onsdags/torsdags åt han ju ingenting. Jag hoppas också att han dricker lite vatten. Men det tror jag. 
Behandlingen ska hålla på i ca 5 dagar så Ceasar är nog på S:t hans måndag nästa vecka. 
Det var det!
Ha det bra!


Skönt att Höra att han mår Bättre :D <3

Svar: Ja, absolut! :)<3
Hedda Gabrielson

2012-08-16 | 20:57:40

Jobbigt med mediciner, men vad gör man inte för de små fisarna? ^^ Krya på dig Ceasar!

Svar: Jo, det är ganska jobbigt... Tack tack från Ceasar! :)
Hedda Gabrielson

2012-08-16 | 21:21:39

Hoppas han blir bättre!!

2012-08-21 | 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback