I don't care

Tjeeeeena!
Sitter och äter vinbär och lyssnar på musik. 
Idag har jag och mamma köpt nya "utestolar". Dom är jättefeina!
Ceasar mår mycket bättre! Snart tänkte jag mata honom igen med CC. Han är inte lika samarbetsvillig längre vilket är lite jobbigt :( Men jaja, han fixar det!
 
Imorgon ska jag på utställning i Spillepengen :)
Ceasar ska såklart inte med då han är sjuk. Men jag vill ändå med eftersom det nog kommer vara ganska kul att bära kaniner mm. Och sen tycker jag inte om att bara sitta hemma... 
 
På måndag börjar första riktiga skoldagen... Inte sådär jättekul :( Men något som är skitkul är att vi slutar på MIN födelsedag, den 20 december! Hihihihi, det tycker jag är super!
Något jag däremot INTE tycker är kul är att vi kommer ha Martin i idrott igen. han suger faktiskt.... 
 
Aja, ha det super! 
Puss och kram!
 
   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback