I don't know anymore

Här sitter en SUPERDUPERGLAD tjej!
Jag kan på riktigt inte använda sprutan man får för att mata kaninen med Critical Care. För det första så gillar inte Ceasar den alls. Och för det andra är den jättetrög och det är helt galet svårt att få in mat i Ceasar om man bara är en person. 
Men nu så testade jag med en sked, och han tog tuggor själv!! Herregud som jag blev glad! Så nu är jag superglad! Jag har världens bästa kanin, lugnt!
 
Idag skulle klassen ut och cykla och kolla var alla bodde. I början var det ganska kul men när vi skulle ut på landet så blev jag så himla trött! Solen bara kokade oss och jag blev utmattad. Men sen fick jag sticka hem, som några andra också gjorde på vägen. Och det var ju faktiskt ganska skönt att komma hem! :)
Ha det bra!
 
btw. detta skalet måååååste jag ha.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback