Now you want me one more time

Har kommit hem från s:t hansgården nu. Vi stack till veterinären med Ceasar eftersom han inte hade ätit någonting eller drucki någonting. Så vi stack till Hjärup och de undersökte Ceasar och de sa att hela magsäcken och tarmarna var fyllda av mat. Vi bestämde oss för att vi skulle låta honom vara kvar där ett dygn och sen skulle vi hämta honom imorgon. Det roliga var att när vi satt i bilen så kom vi på att vi kunde lura alla på s:t hans och låtsas som om han inte fanns kvar längre. Det var faktiskt riktigt kul att se allas reaktioner. Men jag kände mig lite taskig eftersom det är ganska allvariga grejer. 
Puss och kram!


seruiöst, tänk nästa gång det händer något på riktigt då kanske man inte reagerar. hoppas du tänker dig för då...
:)

Svar: Jo, jag tänkte på det sen. Därför kände jag mig lite dum eftersom ingen kanske bryr sig nästa gång.
Hedda Gabrielson

2012-09-03 | 09:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback