Right now

Allô!
 
Förlåt för att jag inte gjorde ett inlägg igår. Har ju typ skiitmycket läxor och sen var jag på knytkalas igår :)
Nu sitter jag iaf i mitt rum, lyssnar på musik och halvstädar.
Idag har jag varit i skolan som vanlgt :) Sen stack jag till s:thansgården och var där i ca 2 timmar.
Veg-dieten går skitbra! Känner mig mycket snällare och nyttigare typ.
På lördag ska jag nog till tivoli i danmark med Lollo, Belmis och Maiiiiia <3
Det kommer isf bli så sjuuukt kul! Och sen ska vi typ sova över hos någon. Herregud som jag ser fram emot det!
Som några vet så är jag iPhone-skalberoende. Så nu kommer ni få se nästan alla mina skal jag har (ett vet jag inte var det är) :)
Apa: Gallerix
Rosa bumper: Applestore
Lila: Present
Guldiga regndroppar: Liten butik i Stockholm, typ nära stationen
Kaninskal: Glitter
Jeansskal: Present 
Rosa cirklar: Usa
Rosa rutmönster: Liten butik i Stockholm, typ nära stationen
Rosa happyface: Present
Blommor 3D: Liten butik i Stockholm, typ nära stationen
 
Yeeey :) har et vitt från kjell & company också men är inte helt säkert på var det är. 
 
Aja, nu ska jag göra matteläxa! 
Puuuuss! <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback