Starting from zero

Sitter i sängen, äter chips och lyssnar på "fast car". Riktigt bra låt alltså! 
Kom precis hem från s:t hansgården där jag har varit sen 12 imorse. Jag är lite orolig för Ceasar eftersom han inte ville äta något alls :'( Hoppas det är bra imorgon!
Jag har bestämt mig för att jag måste gå upp tidigt nu dom sista dagarna på sommarlovet eftersom annars blir man världens tröttaste med hemska ringar under ögonen när skolan väl börjar. Så imorse väckte pappa mig vid halv 8.... Imorgon blir det ännu tidigare, vid 7 ska jag upp har jag bestämt mig! Och så ska jag lägga mig senast 11 ikväll :/
Det är inte så kul att berätta vad jag har gjort för man gör ju inte sådär skitmycket dom sista dagarna på lovet.
Haha, men sen kanske det händer lite mer, hoppas jag...
Hah okej!
Puss och kram!
Hoppas du mår bra älskling! 
 
 
 


ceasar har ett nummer i örat

Svar: ja det har han har pabia också det?
Hedda Gabrielson

2012-08-25 | 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback