Tiden bara flåsar mig i nacken

Hallo!
Idag har varit typ världens intesivaste dag.... 
Vi stack ju till busfabriken och jag kan väl säga att jag har nog aldrig blivit så panikslagen... Barn springer och skriker jämt, det är ca 57° C där inne och alla utrymmen är små. Ushigt värre! Jaja, det var kul att få umgås lite med kusinerna och det var väl det som var meningen?!
Men det är ju ganska skönt att få ha lite tid för sig själv såhär på kvällen.
Den nästminsta (3 1/2 år) ville ju sova i mitt rum men jag lyckades få ur mig att det kommer jag inte att klara.
Dom sticker på onsdag och det blir nog ganska skönt. Dom är ju jättesöta men sjuuukt intensiva. Och ganska osociala också. Dom kidnappar ju bara våra ipads och tar slut batteriet på dem. Så jag tror att jag ska gömma en och ladda den hela dagen imorgon..... Hedda smider onda planer yes :]
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Idag pratade jag med emsiii som jag längtar efter :( Vi ska nog gå på bio på torsdag (y) 
Juste! Jag ska ju till liseberg på fredag och sen på söndag så ska jag tona håret på söndag med alva och kanske emma (ska bara fråga alva först)! Så himla kul!
Men liseberg nu. Himla kul det också! Det blir avfärd 7.50 på fredagmorgonen så jag måste nog upp vid 7?! usch usch.... Men jag får leva med det. LISEBERG JU! hahah, jag ser nog fram emot det lite för mycket :D
Tänk att skolan börjar om mindre en två veckor... onsdag nästa vecka :( men jag ser ändå ganska mycket fram emot det. Man träffar alla och man får massa nya skolgrejor!
okej, det var väl allt för mig :)
Puss och kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback