You got me right here

Tjena.
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade så mycket att göra inklusive läxor. 
Ceasar är iaf mycket bättre nu och typ frisk. Han får hö som han älskar och sen får han sina pellets :)
Han ska inte med i utställningen i helgen eftersom hans kroppsform är helt galen nu! Så jag måste mixtra lite och se till så att han blir fin igen. Men nästa utställning ska han och jag vara med på. Bombsäkert!
 
Idag har jag iaf varit i skolan och haft lite tråkiga lektioner. Tänkte plugga läxor nu så att jag inte blir underkänd. Hihi! Efter skolan så stannade jag vid parkeringen med Emma, Vincent, Daniel och Nils och vi snackade om allt möjligt! Vi tänkte tälta i helgen så vi diskuterade var vi skulle vara. Roligt? Jadå!
 
Sitter annars och speglar mig men jag stör mig så sjukt mycket på att min spegel är smutsig, så snart ska jag väl tvätta den. Men jag blir så förbannad på vår skitstäderska som inte städar alls. Bara dammsuger typ.
 
Jag har gjort en ny instagram: heddagabrielson ! föööölj! 
 
Aja, ha det braaao! :D
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback