You know my name, not my story

Sitter i sängen, försöker hitta lite nya låtar och småkollar på nåt skitprogram :)
Jag blev lite sur på pappa eftersom att han håller på att tjata på mig att jag är dålig på att springa och att jag måste börja på Crazy Feet, men det vill jag faktiskt inte. Mamma är ju inte hemma, därför är det lite tyst i huset nu :/ Men det går väl över sen...
 
Jag är fortfarande väldigt orolig för Ceasar. Han åt ju ingenting och betedde sig väldigt konstigt innan jag stack. Hoppas iaf att han har ätit upp imorgon. Han brukar ju rusa mot maten annars. Men jag måste sluta oroa mig nu. Han var säkert bara jättetrött och ville vila. Ja. Så är det antagligen. Hoppas jag.
 
1 dag på sommarlovet. Kul! Verkligen. Det roligaste är att vi har biologiprov precis i början. Typ efter en vecka eller något. Och det får man ju betyg på nu. Så nu blir det: Hedda=Pluggis. Men jag kommer ju inte ihåg någonting längre :'( Så då blir det inte alls bra :'( Men jag tror ändå att det går ganska bra. Biologi är ju mitt bästa ämne i NO-ämnena så ja :)
 
På söndag ska jag på kaninutställning i spillepengen. Det kommer faktiskt bli superkul! Jag kommer bära kaniner hela dagen och det är ganska kul faktiskt. Så att man har någonting att göra ;)
Jag har också beställt en bogsele till Ceasar. En väldigt fin i blå batik. Och ett tre meters långt koppel. Yippie! Fina grejor var det här!
 
Ha det bra flickor och pojkar!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback