As free as a bird

Snart dör datorn, men gör ett litet inlägg innan hehhe ^^
Idag drog emma iväg till thailand :'( hennes plan gick typ vid sex-halvsju så hon har ju redan åkt.... tråkigt värre !
jag själv åkte till s:t hans efter skolan och sen till matteintensiven, terminens sista. Men eftersom jag glömde min mattebok i skolan så fick jag rätt mycket no gjort där. 
och nu sitter jag i mitt rum med mina små bebisar och ska, när jag har gjort klart det här inlägget, gå och duscha. 
Mina ökenråttor är så grymt söta! Jag låter båda två springa i mitt rum och nu är de väldigt sällskapliga såå de hoppar upp på mina axlar och sånt utan att jag ens märker det. Sötnosar då!
Nej, nu ska jag som sagt gå och duscha!
Hej svejs :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback