Dark as the night

tralalalala hej !
jag dör så skönt, det är fredag :DD 
jag ska bara tillbringa min kväll genom att sitta i mitt rum (som är ommöblerat yeeee) och chilla. Mysmyspys :)
idag har det varit en ganska tråkig dag om jag får vara ärlig. tråkiga lektioner och inget speciellt kul som har hänt. 
imorgon kommer det antagligen att hända mycket haha. först ska jag på den sista träningen för 9-10 åringarna. Efter det kaaaaanske jag ska på sånt julbak hos Johanna, men är icke säkert eftersom det kanske är slut när jag kommer haha. Sen på kvällen har vi sån aktiv ungdom grejs så vi ska kolla på film hemma hos mig. Najselinajsnajs (y)
13 dagar kvar tills min födelsedag nu! Woop wooop :D Mindre än två veckor ju!
Aja, ni får ha det bäst!
pussar och kramar till dem som förtjänar det! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback