I don't need you

Hello!
Sitter i sängen och bara myser med Geisha och musik.
Däremot går den här kvällen otroligt långsamt och inget händer så jag har suttit och dreglat över kläder på nelly. Deras jeans asså -.- 
Men jag ska vänta tills julafton/min födelsedag till att köpa någonting. Önskat mig ett presentkort på hollister så hoppasssss ! 
Idag var det ju sista träningen för dom små. Det var kul! Vi fick fika också så det var ju apanajs (y) 
Efter det stack jag till Johanna där det var julbak och Otto spöade mig på Call of Duty. HAHAHAHAH ni skulle sett mig. Sjukt! 
Men pappa hämtade mig vid femtiden och vid 6 kom det folk som skulle kolla på film (aktiv ungdom). Vi kollade på Grease 2 som var otroligt långtråkig haha. Inte alls lika bra som ettan. Men jaja, whatever.
Imorgon tänker jag nog plugga. Kommer aldrig att hända utan kommer sitta klockan 22 med fullständig panik....
 
ha det bäst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback