Always remember

Hallojsan!
Jag håller på att packa... Sjuuukt tråkigt. Plus att jag stukade lilltån så jag har jätteont :( 
Imorgon drar jag till mormor och det verkar som om jag kan jobba där också (y) 
Jag och mamma stack ju till Cervera och köpte nya tallrikar, och dom är faktiskt riktigt snygga!
Sen tvättade vi bilen, och det fick jag 20 kr för. (Asså jag hjälpte till) haha ;)
Jag hatar att packa. Speciellt när man ska nånstans i Sverige. Om man ska utomlands ser man ju fram emot det mer och då packar man typ solkräm, massor av bikinis och tunna kläder (y) 
När man ska nånstans i Sverige är dte ju liksom munkjacka, myggstift och böcker. Trevligt? jätte....
Jag bakade förresten sockerkaka med hallon, blåbär och citron i idag :D Den blev supergod!
Men nu ska jag väl fortsätta packa och sen måste jag lägga mig tidigt eftersom jag ska upp 8 imorgon :(
Ha det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback