Baby come closer

Tjena!
Sitter i ett nystädat rum och lyssnar på musik. När jag säger nystädat, menar jag verkligen städat.
Dammsugit hela rummet och har rensat ut bland alla böcker/filmer/kläder. Ändå riktigt härligt.
Annars har väl inte så mycket hänt. Jag tog tillbaka Ceasar till s:t hansgården idag och hängde där riktigt länge. Sen stack jag, mamma och pappa till byggmax och köpte brädor til kolonilotten. Då tjänade jag ändå 50 kronor och det är väl ganska bra för att bara lyfta lite brädor? Jag måste tjäna lite pengar till liseberg som jag ska till den 10 (fredag nästa vecka). Där kostar åkbandet 310 kronor och jag har bara 212 kronor + 50 kronor som jag fick idag. Och sen är det ju alltid bra med lite extra stålar (y)
På onsdag sticker jag till mormor och morfar med mamma och är där i tre nätter. Jag kanske också kan jobba där lite, mormor är ju alltid så generös med pengar. 
Ja, det var väl allt. 
Ha det bra!
heest
    



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback