Dagen

Idag har varit som dom andra senaste fyra dagarna. Jag har varit stallvakt på s:t hansgården och matat riktigt mycket kaniner! (Det bästa med det är att jag får tio sek för varje kanin jag matar, 140+150+160+160=610!!! jävla bra!)
Sen när man kommer hem så äter man lunch och sen lägger man sig i sängen med datorn i knät! *nörd*
Imorgon ska jag ta hem Ceasar så att han får upptäcka sin nya bur och jag slipper åka till S:t hans som nästan ligger öde dessa vekorna. mysmys!
Pappa har brutit foten så han kan inte göra så mycket än att bara vara hemma och göra hushållssysslor. det enda jobbiga med det är att han blir deprimerad av tristess. jag fär väl försöka pigga upp honom på något sätt....
ha det!
 
bilder från turkiet som jag var i förra veckan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Vart har du köpt den blå bikinin med blixtlås? Jättefin!!

Svar: Tack så mycket! Och som svar på din fråga: Jag har köpt den på H&M :)
Hedda Gabrielson

2012-07-16 | 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback