I felt this can't be true

Tjeeeena!
Sitter i sängen och lyssnar på musik. Har precis ätit och gjorde precis en till film på iMovie men den kommer jag inte att visa.
Förut var jag ute och gick med mamma, vi pratade och hade det trevligt. Yep. Jag är VÄLDIGT intressant.
Nej, men jag åkte och köpte en ny sorts mat till gerbilerna så nu ska jag se om dom accepterar den. Hoppas!
Jag köpte även chinchilla-sand och en klosax. Så jag klippte klorna på Ceasar och han blev väl ganska nöjd. Tror jag.
Men jag måste bara säga att Ceasar är lite rolig men konstig. Jag gick ut och skulle fylla vattenskålen och sen när jag kommer in igen så hoppar han upp på kanten och jag lyckas skvälpa ut allt vatten över honom. Han blev väl inte sådär nöjd precis. Jag är ganska klantig. Men det var ju han som hade hoppat upp så att jag var tvungen att "putta" tillbaks honom sen igen. Haha, dum kanin.
Imorgon ska jag till IKEA med mamma och köpa garderobsdörrar + massa kuddfodral! Mysigt värre!
Ha det bra!
 


Hej har du gjort bloggdesignen själv? väldigt fin blogg!

Svar: Hej! Nepp det har jag inte, är inte så duktig haha men tack! :)
Hedda Gabrielson

2012-07-16 | 22:23:21

härliga bilder!

Har bloppis på bloggen, kika in och kolla om något intresserar dig! KRAM

http://eveliinamariia.blogg.se/2012/july/bloppis.html#comment

Svar: Danke!Riktigt många fina kläder! Funderar lite... :)
Hedda Gabrielson

2012-07-16 | 22:24:06

Hej igen!
Jag är ganska ny med bloggandet med vill du göra bloglovinbyte?

Svar: Hej!Jag är ganska ny med det här jag med så jag ska bara lära mig bloglovin sen kan vi absolut göra det! :)
Kram
Hedda Gabrielson

2012-07-16 | 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback