I will never give up

Tjena pojkar och flickor!
Har precis kollat på "Djävulen bär prada" på iPaden. Riktigt mysigt!
Har sett den en gång tidigare men ville gärna se den igen för att jag älskade verkligen den första gången!
Idag har jag städat hos Ceasar eftersom jag glömde igår. Men nu är det gjort. 
Funderar också på att byta på ökenråttorna jag passar (Imorgon då...). För det första är jag ganska rastlös på dagarna och för det andra så börjar dom lukta lite. Och sen har jag ju massa spån :)
Imorgon ska jag till Emma och sen när hon har träning så ska jag hänga med och fota henne och Pabia :) Hoppas det blir några bra foton med mitt amatörsobjektiv. Men jag tänker spara ihop till ett 18-105 mm och det kanske jag lyckas med i september. Om jag inte jobbar ganska mycket så att jag tjänar pengar. det vore ju bra!
Aja, nu tänkte jag gå upp och umgås lite med familjen! 
Ha det bra!
(bitch, im fabulous!) 
 
 


Sv; Tack så mycket för din kommentar. Din blogg är också fin. Jo, du undrade och jag fotar med en systemkamera eller min mobil!? Jag fotar med kamera som heter Nikon L810 och som har 3st olika systemkamera program. Tar även bilder med min mobil.
Kram

Svar: Tack så mycket!Wow, 3 stycken olika program! Det var inte lite haha :) Själv har jag en Nikon D3100 :)
Vad har du för objektiv?
Kram
Hedda Gabrielson

2012-07-19 | 12:43:28

Världens bästa film!
Sv: Tack! Du vet inte hur mycket det värmer att få höra det!

Svar: Verkligen! Sjukt bra!
Hedda Gabrielson

2012-07-22 | 13:59:00

Sv; Jo, Jag har ett objektiv till den som är 4.0-104mm.
Har även hittat en sida där man kan tillvärka ett objektiv till den kameran som jag har, så nu väntar jag på det :) Kram. www.linnisphoto.blogg.se

2012-08-03 | 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback