I'll be there for you

Tjeeena! 
Har precis kommit hem från "möbelshoppingturen" haha :)
Först ska jag berätta om det vi köpte, sen om katastrofen som hände efter ikea + ilva.
På ikea köpte vi spegeldörrar och typ två kuddar.... Och mamma köpte två nya mattor.
Yes! Sen åkte vi iväg till ILVA och där fanns typ alla kuddar jag ville ha. Så jag blev överlycklig så klart!
På ikea blev det 2 kuddar, på ilva blev det 7 och sen hade jag två kuddar tidigare. Så det blir 11 kuddar! :DDD
Glad chey!
Okej, och sen när vi åkte därifrån så säger mamma att hon ska gå in på forex och fixa något. Så jag bara "Okej".
Inte så konstigt. Så jag väntade i bilen och när hon kom tillbaka skulle hon ringa någon på western union och då typ sa hon mamma pratade med att mamma var tvungen att gå tillbaka till forexkontoret. Och då blev ju mamma ganska förbannad. Men så gjorde hon det och jag satt kvar i bilen. Sen när mamma kommer tillbaka så startar inte bilen. Batteriet har dött. Super!
Så nu har vi suttit i bilen i ca 1 timme. Sen kom vi på att erikssons körskola ligger där vi står med bilen. Så då går mamma in och frågar och dom har det! Så vi blir helt överlyckliga! Haha, jepp. 
Men nu är jag iaf hemma och ligger i sängen (med alla mina nya kuddar i) och lyssnar på musik. Mysigt värre!
Förut städade jag hos ökenråttorna också. Och det blev ju bra! :)
Ha det!
Såhär ser min säng ut nu! Ignorera sakerna som finns på fönsterkarmen.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback