Jag vill vara med dig

Hej bloggen!
Nu har jag precis kommit hem från vårdcentralen. Usch, jag hatar sprutor! Hemskt ju!
Jag tog hem Ceasar innan jag åkte iväg och han är så mysig hemma! Han älskar att vara här! Han är så himla go och myig när han är hemma. Man får ta upp honom när man vill och han kan vara ute riktigt länge utan att bli arg på mig.  Nu precis satt han på min mage i ca 20 minuter utan att bita mig eller vilja hoppa ner. Åh, så mysigt!
Funderar på att gå ut och hoppa. För det första så måste man ta vara på det fina vädret som inte brukar vara så länge. För det andra så har jag precis ätit en hel kexchoklad och känner därför att jag kanske borde bränna några kalorier.
Bjuder på några söta bilder.
Ha det!
 
 
 


Sv; Tack vad glad jag blir! :D

2012-07-14 | 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback