Keep an eye on you

Tjeeeena!
Sitter i soffan med musik och bloggar. Min shift-knapp har fått något under sig och är därför jätteseg. Någon som vet hur man fixar det?
Hoppas ni gillade videoinlägget. Även om det blev skitdåligt och jag fixade mitt hår alldeles för mycket. Jag kom på att jag glömde länka videon jag och emma gjorde. Men ni får den i detta inlägget (y)
Klockan fyra ska jag och resten av familjen till pappas kompis. Hans familj flyttar till Zimbabwe i två år nu och vi ska väl dit och säga "Adjö"!
Haha, men det är väl bra att något händer! Ska se om jag kan få mamma att ta lite bilder på mig vid havet för dom har sommarstuga precis vid beddinge strand och det är där vi ska vara :)
Hoppas ni har det fint!
Puss och kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback