Let's do this again

Hej bloggen!
Förlåt för ingen uppdatering idag :( Men jag har varit ganska upptagen. 
Jag vaknade klockan 10 av att mamma ringde. Tack för det! Sen vid 1 så stack jag till Emma och var där hela dan (y) Vi hittade på lite roliga saker och sen vid 4 gick vi ut i stallet och Emma gjorde sig redo för sin träning. Sen stack vi till hennes träning och jag fotade som in i h*lvete. Yep, dom kommer väl upp sen. 
Iaf när vi sen kom tillbaka så stack jag hem efter ett tag. Och mamma lagade skitgod mat. På riktigt. SKITGOD!
Nu sitter jag i sängen och har ganska ont i huvudet. Så jag ska väl ta en huvudvärkstablett och sen blir det bra!
Och sen så är det ändrade planer för imorgon. Jag sticker inte till farfar utan jag sover över hos Emma och sen sticker jag till farfar på söndag. För på lördag ska jag tälta med Emma, Daniel, Vincnt och Nils. Skiiiitakul! Blir antagligen ett videoinlägg om allt imorgon. Mitt första! :)
Ha det! :)
Bjuder. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback