Livet är underbart

Hej bloggen!
Jag vaknade vid halvtio och sen gick jag upp och tog en lååång varm dusch. Sen gick jag ut till Ceasar och gav honom lite maskrosblad som han blev riktigt glad för! Efter det åt jag själv lite frukost och sen gick jag ut och njöt av den friska luften. Tyvärr så är det ju inte så bra väder idag. Igår var det ju faktiskt riktigt härligt!
Idag ska jag inte göra så mycket mer. Mamma kommer hem från Libanon vid två-halvtre så då ska jag ju såklart umgås lite med henne. Och gud som jag längtar tills den tjugonde då jag får mitt barnbidrag! MÅSTE köpa nya shorts! MÅSTE! Det blir nog några från gina. Skulle gärna vilja ha dem längre neråt men dem är ju svindyra. Så dem får jag väl önska mig ;) 
Hoppas ni mår bra annars! Ha det!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback