Ljus till mörk

Hallå kompisar!
Sitter vid tv:n och kollar på något urfånigt program där dem snackar kinesiska! Urkul!
I torsdags så tog jag en ganska cool bild där man ser det sista av solen (som varit hela dagen) som går över till mörka dystra moln. Usch och fy!
Jag och Emma snackade iaf om hur nära vi är gymnasiet egentligen. Nu börjar vi åttan och sen efter bara ett år så börjar vi nian och då ska vi börja söka in på gymnasier. Herregud vad tiden går snabbt!
Så ja vi pratade om vilken linje vi skulle gå och jag vill ju gå samhälle på Spyken. Och så kom jag tänka på hur många poäng man egentligen måste ha för att få komma in där. Jag insåg hur mycket jag måste plugga nu de här två åren jag börjar få betyg. Yep, ni får börja kalla mig för plugghäst redan nu hahah!
Puss & Kram!
 
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback