Over the clouds

Tjeeeena!
Mamma kom hem vid två så då var jag lite med henne :) Sen tog jag ut Ceasar och var med honom riktigt länge! Sen vid fem kom grannarna över och hälsade på deras ökenråttor som jag tar hand om nu. Dom skulle åka imorgon så jag fick ha kvar dem hos mig. Trevlans!
Och så var dom här i typ en timme och sen kom vi på iden att vi skulle bada! Det var ju ändå 28°C. Så sen så badade vi och hade det riktigt trevligt tills vi började frysa som in i helskotta! Så då gick dom hem till sig och jag stannade hos mig. Efter typ en halvtimme kom den minsta (Hugo) och frågade om jag ville sticka till hemmakväll och köpa godis med dem och jag tänkte bara: Varför inte? haha, så jag gick till hemmakväll men jag köpte naturgodis istället eftersom jag tycker det är godare! nomnomnomnomnomnom!!
Yep, det var väl roligt :)
Men nu ska jag sticka dit igen och kolla film!
Puss och kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback