Who's gonna save me tonight

Tjeena folks!
Idag har jag varit på Lomma strand med Emma och tagit massa roliga bilder! Vi hade det skitkul! Det var ändå gaaanska varmt i vattnet. Men vi badade inte för jag hade inte badkläder med mig ;) 
Bilder där nere! 
Just nu sitter vi och käkar ballerina, lyssnar på musik och Emma tar bilder med sin mobil!
Förut kom Klara och hämtade hennes ökenråttor. Så nu passar jag bara två+mina egna.
Nu tänkte vi gå och bada i poolen och ta det chill.
Ha det!
 
 
 
 
 
 
 
 


Åh, vilka härliga bilder! Ser dock lite kallt ut, haha! :D

Svar: Haha, jo lite kallt i luften men havet var faktiskt ovanligt varmt :)
Hedda Gabrielson

2012-07-15 | 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback