dålig uppdatering

hej bloggen!
jag vet att jag inte har bloggat på några dagar nu, och jag är ledsen. men jag har liksom inte tänkt på bloggen och bara tagit det lugnt...
men i onsdags så var jag med belma, lollo och maia på emporia. där blev det en tröja från bik bok och tofsar. sen sov dom över här och vi hade det jättekul! 
på torsdagen stack jag till helsingborg för att träffa cisv-barn. tyvärr var inte hannes där utan bara tom och vilma, men vi hade kul ändå :D 
på fredagen stack jag till emporia igen fast denna gången med clara. vi hade också skitkul och eftersom jag inte har sett clara på evigheter så var det ju kul att träffa henne också (y) 
och nu idag så ska jag på kaninutställning i åstorp. så jag ska sticka til s:t hans om en kvart och hämta mina små ninisar :) 
yeees, ni får ha det bra!
 
och sen ska alla få se min underbara kompis:
 
hihi, puss på dig :*


HEDDAAAAA!! HAHAHAHA, NEEEEJ <333

Svar: PHAHAHAHAHAHAHAHAAH <3
Hedda Gabrielson

2012-11-20 | 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback