Du fick bara en chans

Dåligt med uppdtaeringen, i know.... 
Känns lite drygt att bara skriva samma saker hela tiden :/ men jag ska bättra mig :) 
Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon är det utställning i Önnestad :D 
Ska gå upp vid 6 så det känns rätt skönt att sova länge isf. Har ju inte kunnat bättra på Ceasar (eller Bamse för den delen) på bara nåra dagar men jag menar varför inte? 
Sen ska Emma sova här och på söndag ska jag tona håret *gaaaaaaaaah* :D Samma nyans som jag brukar men ändå :] 
Var på emporia med mamsi idag efter skolan. tvingade in henne på Hollister och som kjag trodde så älskade hon kläderna. Så det blev en jacka (otroligt fin) och en munkjacka som var så otroooooooooooooooligt mysig :3<3 
Har haft på mig den hela kvällen så mysig den e :D 
Sen har ju skolan börjat vilket inte är så kul. Pluggar på.... 
Men nu kommer det bästa! Vet ni vad som händer om 2 veckor och fyra dagar?!?!?!?!?!??! 
Joooooooo det är TYYYYYYYSKLAAAAAND :DDDDDDDDDDDDDD LOOOOOVE <33333 :DDDDDDDDD 
Och om 41 dagar är detg min födelsedag :3 
Puss!
så går dte när man snor min mobil kära du :*


 
 
 


Haha, fiiiin bild på mig Hedda?? ;-)

Svar: Otroligt!
Hedda Gabrielson

2012-11-15 | 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback