It was meant to be like this

Tjoooooo :D
Sitter i sängen och lyssnar på lite musik. 
Tidigare hade jag utvecklingssamtal. Åh så hemskt det är D: Men det gick faktiskt rätt bra ^^
Men sen har det ju hänt mycket positivt också (y)
Vi fick våra utbytesstundenters papper idag så att vi vet liiite mer om dem. 
Och en tjej ville veta hur min tysk ser ut så jag lägger ut en bild på henne här nere :) 
Men idag var det skola och det var rätt trist som vanligt haha. Men det blev kul sen på no:n när vi fick våra tyskar. Gud som jag skrattade. Otto fick en som hade emailadressen earthdragon00@någonting.de...... HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH som jag skrattade ! Men dte var kul för de flesta killarna hade ju inte fått sina så det var väl roligt för dom att få sina (a)
Och sen har jag blivit gymnastiktränare! Så ofantligt otroligt kul! Två pass i veckan, två grupper. En 5-6 åringar (awwwwwww) och en 9-10 åringar! Så kuuuul :D 
sen drog jag till Ceasar en stund och sen stack jag hem, gjorde nudlar, kollade på ett avsnitt av gossip girl och sen var det dags för utvecklingssamtal. yesh, sen när jag kom hem kollade jag på ännu ett avsnitt av gg, åt och nu sitter jag här och myser :)
puss och kram!
här får ni lite bilder yesch, vissa gamla :)<3
'
och till slut min tysk :D 

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback