Love yourself

Tjollahopp!
Sitter och lyssnar på litta musik. Det är fredag ju! Så otroligt härligt :D
Imorgon är det första träningen ju! Yaay :D Ska bli riktigt kul! Men jag kommer de kommande två träningarna efter det :/ Först Stockholm och sen tyskland. Båda är ju otroligt roliga ändå, men lite dumt att jag skulle börja just nu så att jag inte kommer på de två träningarna då haha D: 
Efter det ska jag på bio med Elsa L och se Breaking Dawn part 2 :) Kul! Har ju nördat alla de tidigare filmerna + böckerna så det känns ju dumt om jag inte ser den haha
Pappa kom hem med min kamera tidigare! Jag blev otrooooligt glad ihihihi :D Skönt att den kom tillbaka innan tyskland iaf haha, där måste jag ju ha med den! 
Annars har inte mycket mer hänt, så ni får ha det bra!
xoxo
gammal bild yesch



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback