Until it's over

Halooo!
Förlåt för att jag inte har bloggat nu. Men jag har inte haft tid och jag har inte orkat typ.... 
Nu pluggar jag iaf. Geografi, engelska, franska och no har jag att plugga på D: bara engelskan som inte är till imorgon :S
Och när man har så tråkigt och skriver om växthuseffekten så säger man till sig själv att man har tid att blogga vilket är en väldigt idiotisk idé, men skitsamma :D
Och sen har min gitarr typ gått sönder D: Den funkar om man spelar lågt, men annars låter den CP... Så det är jag lite ledsen för :( Men då önskar jag mig en ny till jul, och så får vi se om jag får någon... Så otroligt tråkigt att den är sönder... Jag hade jätteroligt när jag spelade på den haha :'(
Men nu ska jag fortsätta plugga.
Puss!
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback