don't cry, just say fuck you and smile

Hej bloggen!
Är hemma idag också. Febern har gått ner mycket nu, men är fortfarande inte helt borta. Däremot så mår jag väldigt illa och har ont i magen. Det ända jag har ätit på två dygn nu är två smörgåsrån (har ni tänkt på hur sjukt det låter egentligen :S), men egentligen räknas bara ett, eftersom jag spydde upp det andra. trevligt, trevligt...
Mamma är på stan och äter lunch med en kompis så just nu är jag ensam hemma. Och eftersom min mamma är så sjukligt snäll, så tog hon med min iPhone så att den kunde lagas under tiden hon åt lunch! Jag är JÄTTEGLAAD! hihihihihihi :D<3
Nu tänkte jag faktiskt fixa mig lite, typ ta ett bad,tvätta håret och borsta tänderna.
Puss!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback