Don't hurt me

Yoyo! 
Sitter nu på mitt rum och ska snart gå till sängs. 
Idag har varit en jätterolig dag! Jag och Emma fick ju reda på att vi fick hänga med till tyskland! Vi skrek så glada vi blev haha! Så nu har jag fyllt i lappen och satt in en bild och så (y) 
Emma hängde med mig hem och vi satt och chillade med pringles och cola. Mysigt !
Imorgon är sista riktiga skoldagen innan höstlovet och det gillar vi! På onsdag ska vi till en tuthankamun-utställning i malmö och sen på torsdag/fredag har vi lov (y) BIIG LOVE! 
Mamma och jag har suttit och övat inför samhällsläxförhöret som jag ska ha imorgon. Nu ska det gå jävlans bra! Det har jag bestämt mig för!  Och sen gjorde jag lite franska också, men det kunde jag typ redan så det var lätt! 
Ja, nu tänkte jag gå till sängs. 
Puss, godnatt! 
och det är skitkul att ta bilder när man snurrar runt (y) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback