Hold my breath

hej!
sitter nu hemma och har precis diskat och så. 
det blev inget emporia för oss... men vi ska dit på onsdag istället (y) och vi hade tur, brandlarmet utlöstes tydligen där och alla fick gå hem. hahahahahahahhahahahahahahha you suckerssssss !!!
men vi stack till nova istället, och det var rätt smart! nästan ingen var där så det var knappt några köer (y)
jag köpte ett nytt skal till das telefon. från bikbok 59:- och sen lite tofsar där också. sen köpte jag någon nagellacksgrejsimojs så att det blir lättare att ta bort nagellack utanför naglarna. rätt små grejer men ändå :)
Vi åt på espresso house och jag tog en stor chai (ni som känner mig bra vet hur beroende jag är) och en kyckling hickory bagel. sjuuukt gott! 
yes, nu ska jag äta och chilla :D min favoriträtt ikväll så det gillar man ju :D
puss!
PARIS <3
skrattar fortfarande lika mycket åt den här bilden! så ni får den igen^^
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback