I miss that thing

Halllooooo :D
Ska snart till fågelskolan och kolla på gympaträning. Malva ska sova hos mig och hon har träning först, och det är ju bara kul att träffa gympakompisarna! Så det blir kul! Bara lite awkward eftersom mina gamla tränare inte är så glada över att jag slutade.... Men jag tror det blir kul ändå! Ska bara stanna där typ en halvtimme, så jag måste inte lida så mycket. Och sen finns ju dessa underbara tjejer som jag längtat efter i århundraden typ... 
 
Jag vaknade vid 10-tiden och kollade på Kalle och Chokladfabriken, Peter Pan, A Cinderella story och Chuck på netflix. Laddade ner det igår och provar gratis i en månad. Kul! :) Fast det är inte så mycket som finns där... Men whatever, ändå kul! 
Sen stack jag till s:t hans och var där i någon timme. Och sen stack jag hem och har nu städat lite. Väntar på att pappa ska komma hem och sen sticker vi nog!
 
Längtar väldigt mycket efter min kamera just nu! Vill ut i detta väder med alla löv och fota, men sen är den inne på lagning :(
Ha det bra folk!
Saaaaaaaaaaknar :(<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback