man down

hola!
nu är jag hemma igen. vi var bara nere hos farfar en natt, och sen stack vi hem vid luchtid typ. så jag har faktiskt varit hemma länge haha :)
men det ända jag har gjort idag är följande: spelat gitarr, ätit frukost, spelat gitarr, spelat gitarr, spelat gitarr, åkt hem, duschat, spelat gitarr, spelat gitarr, kollat på glee, spelat gitarr, spelat gitarr, spelat gitarr, varit inne på datorn, spelat gitarr, spelat gitarr, skrivit blogginlägg. fast det gör jag ju nu :S
jag fick min älskling igår och har spelat som fasiken! nu kan jag spela mad world och nästan baby helt utantill (y) men eftersom mina händer är rätt ovana så får jag ont i handen :( 
mycket annat har inte hänt faktiskt :) ska fortsätta spela lite nu så att jag kan baby helt innan jag går och lägger mig. 
Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback