Solen sken

Hej!
Sitter i sängen och skypar. 
Idag var jag på nova (y), först med mamma och sen kom belma, lollo och maia. Jag köpte ändå riktigt mycket grejer. En ny handväska från Björn Borg och av mamma fick jag en ny pafym och mineralfoundation. Sen köpte jag en styck tröja från gina, ett linne från hm och en stickad tröja från bikbok. Sen köpte vi en klänning och en kofta till begravningen jag ska på nästa fredag, och även nya skor. Typ älskar dom skorna. Kommer antagligen bild imorgon. Dom är iaf höga stövlar i skinn och jag kommer kunna ha dom till vardags också. Sen blev det lite mer praktiska grejer också, typ sminkborttagning, bomullsrondeller och tops. Och ett halsband från bikbok som har typ vita/silvriga fjädrar på sig. Det är superfint! 
Imorgon ska jag iaf jobba på söndagsöppet på s:t hans gården. Kom gärna förbi och underhåll mig! hihih^^
Hatar att jag inte kan sova länge -.- idag vaknade jag vid 9. 9?! vad fan! jag vet inte om det är att jag vaknar av ljuset eller var det är. men jag blir så jävlans sjukt trött på dagarna...
aja, nu ska jag chilla livet och njuta lite av friheten av att det är söndag imorgon.
Puss!
 
från discot igår, söt karolina^^
 


Hemsk karolina.

Svar: nej karolina^^
Hedda Gabrielson

2012-10-06 | 23:16:20

Hemsk karolina.

2012-10-06 | 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback