This is it

hey!
sitter just nu i sängen och lyssnar på musiiik (y)
Elsa åkte hem för typ en halvtimme sen. Hon var supersnäll som hjälpte mig att rensa ut kläder. Rensat ut nästan allt, bara hoodies kvar :D Fast sen har jag ju böcker, gamla gosedjur, gamla prylar mm. som också ska ut.. 
OCH VET NI VAD?! JAG SKA FÅ EN GITARR! YIHOOOOOOOOOOOO :DDDDD<333333 
Önskade mig en till julen och har blivit helt galen haha. Och sen kommer pappa och säger att farfar hade hittat hans gamla gitarr och att jag kan få den! Jag blev så otroligt glad! Så vi ska åka upp i helgen och hämta den (y) det ända är att  vi antagligen måste köpa nya strängar till den :/ men så får det va! 
Asså jag suger på gitarr, men jag kan ju lära mig! Allt finns på nätet (y) Så otroligt mysigt att sitta och spela gitarr på kvällarna! GLAAAAAD TJEJ! BIIIG LOVEEE <3333
Nu tänkte jag rensa ut mina hoodies. Och sen ska jag fixa för imorgon.
En fråga som ni väldigt gärna får svara på! Ska jag ha en frågestund? Tacksam för svar!
Puss :*
 
 
sött, jag vet 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback