vad ska man skriva?

hej.
jag är faktiskt rätt ledsen. 
dagen har varit min värsta otursdag. jag var en av fyra som inte fick åka med till tyskland av 29 elever. det jobbigaste är att alla är så jävla glada för att dom fick åka med. det var jag och emma som inte fick åka med i B. sen var det tre stycken i C också. jag är på riktigt skitledsen för det. vet att det är många som vill åka bara för att slippa skolan, medans jag ville åka för att jag verkligen var intresserad. jag vile ha en tysk hemma hos mig, jag ville prata engelska hela tiden, jag ville flyga med klassen. allt det där fick någon annan göra som antagligen inte brydde sig om det. jag var och är så jävla ledsen så att jag gråter. löjligt, i know. men jag ville verkligen med! jag såg fram emot det så jävlans mycket! men ändå så blev jag inte vald. fuck life liksom. 
och det kommer också vara sjukt jobbigt när alla kommer hem och är så jävla glada och ska berätta om allting. jag kommer typ bryta ihop. 
aja, nu ska jag ta mig samman och tänka på negativa grejer med resan.
hej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback