well, fuck you too

yoyo!
sitter i sängen och har pregat ner mig i massor av kuddar, myyys :)
idag var sista skoldagen innan höstlovet (y) imorgon och på fredag har jag alltså studiedag :D
men man kan nog inte säga att det var skoldag idag heller.. bara att vi icke var hemma. Vi var på en utställning i malmöööee som handlade om tuthankamuns grav. det var faktiskt jätteintressant så det så! och sen gick vi på en dansuppvisning på malmö opera, men den var inte så bra tyckte jag. lite långtråkig typ...
och sen åkte vi hem och jag cyklade till s:t hans där jag var lääääänge :) jag hade ju ändå inget att göra här hemma och mamma är bortrest nu och pappa var och jobbade så isf skulle jag vara ensam, och det pallar jag inte. så jag stannade där ;D
Imorogn ska jag vakna sent, och sen ska jag dra till Ceasar och vara där ett tag. Och sen vid kvart över två ska jag träffa lollo och belma och sen vid fyra drar vi + maia (som slutar vid fyra) till emporia :D Jag vet att jag har sagt att jag tänkte sticka dit efter två veckor eller nåt, men skitsamma! Tar det nu istället!
Det är så otroligt skönt att vara ledig när nästan ingen annan är det, just saying.

Yes, jag tror det var det faktiskt. Bombar er med bilder för att få lite ro i tillvaron :)
fååååår



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback