bad update

verkligen ledsen för dålig update. grejen är den att det har hänt så jävlans mycket ganska jobbigt på senaste tiden så jag vet inte riktigt vad som händer.
Idag har det varit lerbäcksloppet! Ni skulle sett vår entré! Herregud som vi köttade! Först gick tre säkerthetsvakter (Egil, Otto och Kalle) som var helt sjukt perfekt bra utklädda. Sen kom jag och julia i våra onepieces och höll i en svensk flagga. Bakom gick nästan hela klassen och alla ropade högt "8B, 8B, 8B". ALLA tiitade! Hahah sjukt kungligt ändååå :*
Sen fick vi sticka och jag drog till Ceasar. Pallar inte att daniel och nils dyker upp även fast dom har ringt mig och sa att dom inte skulle -.-
Sen gick jag hem, när dom hade stuckit. Jag typ nästan slocknade i sängen så trött jag var. Sen ringer dom två jävlarna igen och säger att nils har skrapat upp hakan rejält, och att dom var på annehem. Så jag fick sticka dit med papper och plåster så att han fick lite hjälp. Sen säger dom att jag ska få en överraskning men att jag inte skulle få den där. Så jag stack hem och sen ringer daniel. Slutade med att jag fick en liten förlåt-present för att dom dök upp på s:t hans. Gulligt :3
Imorgon ska jag iaf sova länge. Har ju inte gjort det på en hel vecka. I frankrike fick jag ju gå upp 7 -.-
Ha det super!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback