Det kommer lösa sig

¡Hola!
Sitter på rummet och lyssnar på lite musik :)
Var och tog spruta tidigare idag. Men den gjorde faktiskt inte så ont. Eller, jo. Den första timmen. Men sen var det typ över :)
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag mådde seriöst skit. Huvudvärk, illamående och så jävla trött. 
Aja, idag var jag i skolan. Som vanligt. Till imorgon har jag engelska läxförhör och jag tänkte göra spanskan nu också även fast jag har det till måndag.
Bara för att jag är bäst så kommer jag att ge er ett tips på en youtube kanal som är så jävla kul! 
http://www.youtube.com/user/DewideKlagar?feature=watch om ni inte har kollat in, gör det! hahahahahah :'D
 
Ha det super!
åhåhåhåhåhåh cool va?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback