Fattar du inte att jag älskar dig?

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag hade fullt upp och sen så snodde mina små kompisar min dator hela tiden. Haha, sötnosar!
Vi hade iaf superkul! Vi somnade vid halv fyra ungefär och vaknade halv tolv. Både igår och idag gick vi ut och fota. Det blev inte så många fina bilder igår, men idag blev det jättebra!
Sen badade vi och ja, hade det riiktigt kul!
Imorgon är det skola, fuck.
Måste träna in 35 spanskaglosor till imorgon och måste börja öva på franskan till tisdag.
Juste, igår var vi på nova också! Jag köpte ett par nya tiktigt snygga jeans från gina som satt perfekt!
Lägger upp bild antingen senare ikväll eller imorgon på dom.
Nu tänkte jag faktiskt plugga. Ha det super!
I love yooooou! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback