I cry, but just a little

Heeeeej!
Har precis kommit hem från stan. 
Efter hansakompaniet tog jag och Maia varsin dryck från Espresso House. Jag tog en chai latte (vilket jag är numera är beroende av, köpte tre stora idag hahah) och Maia en frapino. Sen satt vi vid en fontän och chillade livet (y) 
Sen stack vi till Lund igen och tog återigen en dryck från Espresso House. Då tog vi båda två chai latte. Myyyysigt. Sen satte vi oss på stortorget och bakom oss satt det två p12:or som busvisslade på oss. Vi flabbade ihjäl oss eftersom dom var så små och fula. Sen stack jag hem. Men.... jag hade glömt min gina-påse i maias cykelkorg. Så jag ska komma förbi imorgon så att jag kan ta den. Men jag tänkte ju ha det på mig imorgon :( 
Därför får ni se dom två plaggen imorgon.
Däremot köpte jag också en ring från gina som jag hade på mig. Så den får ni se nu!
Imorgon är det skola :( Jag har 38 glosor på spanskan som jag inte ens har lagt in på quizlet.. Jag är körd.  
Ha det bra alla sötnosar!
ääääälskar den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback