Let him go

Yo!
Sitter i en obäddad säng och lyssnar på härlig musik.
Tänkte börja på min hemskunskapläxa + plugga till läxförhöret i samhällskunskap.
Var och spände tandställningen idag. Nu har jag så förjävligt ont att jag inte ens kan prata. Fuck this shit -.-
Och sen bir man ju så jävla trött när man har ont. Så jag håller på att slumra till hela tiden.
Som tur är så kom pappa in med lite glass till mig.
Idag har varit en helt sjuk dag.. Jävligt mycket har hänt. Skitkul, tråkigt och helt jävla hemskt. Helt olika saker.
Tänkte faktiskt gå och duscha, så att jag får lite ny kraft. 
Puss!
 
Bilder från pariiis :)<3
 
 
 
 
 


UPPDATERA MER TÖÖÖNT! :*** <3

Svar: jajajajaja :*<33333
Hedda Gabrielson

2012-09-28 | 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback