The question is, do you love me back?

Hallå!
Sitter i mitt rum med mammas stora fleece och bara myser. Jag har en fruktansvärd huvudvärk som aldrig vill gå över.
Idag försov jag mig med typ en halvtimma och sen låg jag i sängen och kollade på mobilen ytterligare en kvart. När jag sen hade fixat mig lite halvdant och stog och skulle välja vilken hoodie jag skulle ha på mig så ser jag att klockan är 3 minuter över 8 och jag får riktig panik. Men som tur var så hade vi Yvonne första lektionen och för henne spelar det inte så stor roll om man kommer lite sent.
Sen på idrotten sprang vi monumentsrundan och jag förbättrade min tid med ca 8 sekunder sen förra gången. Det dåligaste är att jag har sprungit den på 16 minuter förra terminen och har försämrats med typ en minut. Men nu har jag och emma satt ett mål som säger att vi måste komma under 17 minuter nästa gång. 
Sen på luncen så lyckas jag tappa min gaffel med lingonsylt på mitt linne. Och sen blir det så jävla varmt och soligt ute men jag måste sitta med min hoodie på för att jag inte ska visa mitt smutsiga linne. haha, jag suger verkligen.
Nu måste jag försöka plugga in franska-glosorna vilket kommer vara sjukt svårt. Jag är så jävla trött och har ont i huvudet. Men jag hoppas att jag klarar det. Gunilla är en jävel på det där med läxorna. 
Jag har no-prov på onsdag också. Har inte pluggat ett skit och glömde boken i skolan. I'm screwed. 
 
Aja, hoppas ni mår lite bättre än mig. 
Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback