Vi kan bli nånting

Sitter i sängen och ska snart gå och lägga mig. 
Imorgon har vi no-prov så jag har pluggat hela kvällen. Uschigt värre!
Idag var jag i skolan och sen stack jag till s:t hans. Jag hade kameran med mig så jag fotade lite fina Ceasarbilder. Här får nin njuta av två stycken :) Det kommer säkert fler med tiden.
Jag och maia ska ju börja på dans och nu har vi hittat ett bra program på kulturskolan som vi hoppas kan komma in på. 
Och på fredag ska jag till......................... PARIS! OMG! Så sjukt kul! Fast vi ska bara vara på disneyland eftersom att min kusin på 6-7 är också ska med. Och då skulle det vara tråkigt för honom att vara inne i Paris. Bullshit -.- Men det kommer ändå att bli superkul! Kan nog inte blogga därifrån men i får bilder sen när jag har kommit tillbaka. 
Nu ska jag gå och lägga mig. 
Puss och godnatt! :)<3


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback