Walk away

Hej alla vackra!
Kom hem idag vid 10.30 och sen åkte jag till skolan vid 11. Jag ska nu berätta om min upplevelse de senaste två dagarna. Om ni inte pallar läsa, läs inte. Men om ni vill veta varför jag kom idag och så idag, så kanske ni vill läsa :)
Vaste (min kusinis) och mormor skulle ta ett flyg som gick två timmar innen vårt och dom åkte därför till flygplatsen tidigare. Sen tog jag och mamma en runda i Paris och jag fick fota eiffelltornet och vi tog en Crèpe på ett supermysigt café. Efter det skyndade vi oss till flygplatsen och när vi väl skulle checka in så säger en i personalen att flyget blev överbokat. Airfrance gör så när dom tror att man inte kommer och därför släpper dom in annat folk för att tjäna pengar. Jävla skitbolag. Då skulle vi få skadestånd, gratis hotell, gratis nya boarding pass och gratis middag. Vi trodde ju att vi skulle få bo på t.ex. Hilton eller något annat eftersom att han sa att vi skulle få ett hotell som var 4-5 stjärnor. Då kan ni förstå hur sur jag blev när han säger att vi ska bo på ibis. Vafan?! 
Vi fick ett rum på typ 2 kvadratmeter och vi blev typ skitsura hahaha. Som tur var så hade vi internet vilket vi inte hade haft på det andra hotellet. 
Flyget skulle gå 7.20 och boardingen skulle börja 6.50. Därför var vi tvungna att vara på flygplatsen typ kvart över 6. Vi skulle gå upp 5.45 då. Förstår ni hur trött jag var?! Hemskt. 
Sen kom vi iaf på planet och allt gick bra. Sov typ halva resan så var inte lika trött sen. Men fortfarande trött. Väldigt trött.
Aja, sen kom jag till skolan och allt gick fint.
Nu måste jag göra klart min franskaläxa.
Bilder kommer imorgon.
Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback